söndag 24 maj 2009

Den med önskelistan..

Jag tänkte mest posta den här till min underbara mor och far. Eftersom jag snart fyller år även om vi inte kan fira den då jag faktiskt fyller så hoppas jag vi kan fira den snart i alla fall.
Så jag tänkte lista en liten önskelista.. =) Känn friheten så om ni vill köpa något ta gärna från listan.. Sånt som kommer behövas i alla fall.. ;)
Här kommer den i alla fall:

- Snugglenest (en liten madrass med höga kanter till bebisen. Som man kan ha i soffan, sängen osv.
- Resesäng (så bebisen har någonstans att sova när vi kommer och hälsar på ;)..)
- Amningskudde
- Pengar till skötbord/bilstol
- Mammakläder. Främst byxor! Kommer bara i de nya jobbyxorna och mjukisbyxor.. haha
- Twilight filmen (bara till mig.. haha)
- Bärsele
- Bebistextiler osv.

Ja som ni märker kan jag räkna upp tusen saker. Egentligen allt som har med bebis och göra.
Haha.. Spjälsäng och vagn är check.

Nu ska jag läsa andra delen av Twilight igen för tredje gånger... Har jag sagt att jag gillar dom böckerna?? Kan läsa dom hundra gånger. Sååååå bra! Japp...

Förresten! Tack så jätte mycket för alla fina kommentarer.

*poff*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ingen dålig önskelista må jag säga, men en del av det vill jag nog köpa ändå =))

Frida Thurang Moskog sa...

Vill passa på att tipsa om Gekås i Ullared innan bebisen kommer. Vi köpte mycket av det du har på din önskelista där. Resesängen är jättebra därifrån och de har ibland Brio saker, och mycket fisher price om man är ute efter märkesgrejer. Vi hade en del av deras egna märken, och allt utom en del kläder var toppen.