söndag 21 juni 2009

Den med sängen hela dagen..


Ja så här ser min dag ut. Började dagen med att åka till jobbet och fixa boxer-abonnemang sen blev det ett nytt besök på akuten med den funna huvudvärken. Detta resulterade i att jag blev inlagd på en nevroavd för vidare undersökningar. Fick dock permission över dagen då det inte finns några läkare på plats idag. Så i morgon bitti beger jag mig till sjukan sen får vi se när jag får komma hem. Känns helt värdelöst men samtidigt måste dom ju få reda på varför jag har denna huvudvärk. Känns sjukt tråkigt och helt otajmat i och med att Karin går på semester i morgon och jag ska egentligen vara avd.ansvarig. Känns inge kul alls.. Men hälsa är väl viktigast antar jag.. Nu ska jag vila lite sen ska jag försöka rensa jordgubbar. Åh jag glömde säga det också.. Jag har världens bästa man!

2 kommentarer:

sofia sa...

oj,krya på dig! :)

C A T T I S . G U S T A F S S O N sa...

ska vi börja premunera på varandra bloggar i bloglovin?
Säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dej!
(http://www.bloglovin.com/blogg/239214/c-a-t-t-i-s-----g-u-s-t-a-f-s-s-o-n-)