söndag 5 juli 2009

Den med matte och första semesterdagen

Den första semesterdagen har hittills tillbringats vid köksbordet i ett försök att förstå sig på matten som jag håller på med. Detta är det sista uppdraget innan nationella provet den 3:e augusti och jag förstår inte mycket ska jag erkänna. Siffrorna går ihop och enligt facit är det rätt men jag har ingen aning om vad jag håller på med. Hoppas att David ska kunna hjälpa mig att förstå.. Men han kan inte finns där på nationella så det är väldigt viktigt att jag förstår allt!

Annars känns dagen ganska blää.. David jobbar på ICA jag har halvt om halvt huvudvärk och hungern är ganska så påtaglig men jag ORKAR INTE gå och handla och sen kommer jag behöve göra något i kväll i alla fall.. Den enda negativa med att vara gravid.. Man måste äta.. Tycker det är så tråkigt när det bara är till en själv det ska lagas och det får inte bli något över eftersom vi åker till Arboga i morgon.. Suck..

Det var dagens blä inlägg.. nu ska jag fortsätta läsa min bok och sen behöver jag fortsätta med matten......

*poff*

Inga kommentarer: