torsdag 10 april 2008

Den med problem att formulera sig..

Idag har jag sannerligen stora problem att uttrycka mig.. Jag tror jag suddade ut den första raden säkert 2o gånger innan jag kom längre än så här.
Det finns mycket jag vill skriva men ibland känns det som att jag inte minns hru man gör längre.. Hur underligt är inte det... Jaja..

Dagen har i alla fall varit lång.. började 9 i morse.. Jobbade till 17 och åkte och träna på en gång.. Jag står fortfarande för vad jag skev igår om vällingby gymmet om inte ännu mer idag.. Jag måste skaffa ett riktigt gymkort och jag någonsin ska komma iform igen.
Väl hemma blev det lite kvällsmat och mys med Gizmo (vår underbara katt) och nu ska jag nog bege mig in i badet tillsammans med lite skönt musik i datorn och sen är det dags för lyxfällan ikväll.. Ett riktigt bra tv program om man frågar mig. Och sist men inte minst så där mitt i natten (22:15) ska jag åka och hämta David på jobbet.. Sen får man äntligen sova!

Gahhh.. Att ta mig ner hit har väl tagit ungefär 45 minuter... Jag tror jag ger upp nu.. Kanske kommer med något vettigare senare..

What ever.. nu går vänner på tv också.. Där kan man alltid räkna med ett gott skratt!
Bara för det kommer en otroligt härlig bild på våra kära vänner..

Inga kommentarer: