onsdag 9 april 2008

I'm back....

... Oj oj det var inte igår jag gjorde detta vill jag lova...
Jag tänkte i alla fall att jag skulle ta och börja blogga lite igen..
Vad det kommer handla om vet jag nog inte riktigt ännu... Troligtvis det vardagliga livet som gift, hur prylnörden inom mig bara skriker efter nya häftiga gadgets och andra roliga mac prylar.
Så ligger det till just nu i alla fall.. Har egentligen inte så mycket och skriva om just nu i denna stund men det kommer nog hinna ändras både en och två gånger..

Så nu är det väl dags att fila lite på designen här i alla fall.. Jag hade tänkt skaffa mig en blogg.se först men troligtvis gör jag det svårare för mig än vad man behöver men jag avskydde sättet dom hade lagt upp det på så nu fick det bli blogspot igen.. Fram tills vi har fått till en egen bloggsida. Någon som känner sig manad att göra det åt mig (oss) får gärna tala om det..;)

Må väl!

3 kommentarer:

Anonym sa...

härligt att du är igång igen. känner mig stolt att det var jag som fick dig att ta arslet ur vagnen. haha. ;)

aprile sa...

Jag gillar den här designen! :)

Borta sa...

åhh! äntligen hanna! har saknat din blogg!