torsdag 12 juni 2008

Den med jobbet...

JAAA!!!
Johanna har fått jobb.
Johanna kommer finnas på Media markt till hösten.
Johanna ska äntligen få kränga kameror OCH få betalt för det.
Johanna är lycklig just nu.
Johanna önskade bara att hennes man också kunde få ett bra besked.
Johanna måste komma på ett lämpligt färdmedel till jobbet från och med i höst.
Johanna måste köpa arbetsbyxor och skor.
Johanna kommer leva på det här lääänge.
Nämde jag att Johanna är lycklig?


Jag kanske ska berätta lite närmare. Jag har fått en 82% tjänst på MM från och med i höst. Det kommer troligtvis bli över 100% under hösten och fram till jul med öppning och allt. Jag var den andra personen som Mac (min blivande avdelningschef) ringde och erbjöd en tjänst. Han sa att han var väldigt imponerad utav mig och såg fram emot att få jobba med mig. Känns grymt bra! Jag är så himla glad just nu!
Men alla ni där ute kan räkna med att ni kommer se väldigt lite av mig under hösten. Inte för att jag inte tycker om er utan för att jag måste satsa på jobbet ett tag. Just so you know.

Dags att duscha och försöka sova trots att jag är klar vaken.. Måste vara utvilad till jobbet i morgon och försöka få rätsida på den här dumma axeln. Men vad gör det, för jag har fått jobb på Media markt! *weeeeeee* (^^,)

4 kommentarer:

Anonym sa...

är SÅ glad för din skull! :)

Anonym sa...

Hej gumman vill bara säga STORT GRATTIS, hm hade främmande igår och din pappa glömde tala om för mig, så jag läste det här nyss. Åter STOR GRATTIS KRAM

Anonym sa...

Äntligen är vi i samma familj du och jag. Välkomen in i Media Markt familjen! Hur gla' blev jag inte när du ringde egentligen, haha. Woohooo!! Hoppas vi kanske hamnar på samma utbildningar och fester i framtiden!

Anonym sa...

GUUUUD VA KUUUUL!!! Verkligen sjukt glad för din skull! kommer bli perfekt dig!! Lycka till med det nya jobbet vännen!! kram!!