onsdag 11 juni 2008

Den med födelsedagen

Jag vet att jag är semst på att blogga men det är inte lika roligt när det känns som att den enda som läser än min mor.. (^^,)
Men här kommer en uppdatring i alla fall.. Den 6 juni fick förbi ganska snabbt och problem fritt.. Jobbade några timmar på dagen och sen var det bibelgrupp på kvällen. Trots att det var min födelsedag kändes det inte som det efter som både min och Davids familj kom i söndags i stället.
Söndagen kändes i alla fall som en födelsedag. Vi käkade god mat som jag och David hade gjort på förmiddagen och sen blev det alldeles hemmagjord tårta. Hur den smakade vet jag inte.. Jag gillar inte gräddtårtor. Jag tycker bara om att göra dem.. tihi..
Jag fick mass fina grejer också. För er som inte vet det så ÄLSKAR jag paket. Jag blir som ett litet barn på nytt så fort jag får ett paket.. tihi...
Jag fick i alla fall:
- Den rutiga bakboken (Så nu kan jag äntligen börja baka igen. Jag är gammalmodig och vill ha en bak/kokbok när jag bakar).
- Trivial Pursuit Deluxe (Så himla roligt. Frågesport är helt klart mitt spel. Jag vann förövrigt över David, Camilla och rickard igår. Jag rockar på TP.. tihi).
- Smoothies och Juice bok (Såååå himla mycket smarriga grejer i den).
- Ett par svarta träningsbyxor (Mer än så behöver väl knappast sägas?).
- Biljetter till KENT (Jag blev såååå glad för dem. Jag har velat gå på Kent sen jag var typ 13 eller något sånt).
- 500 på Gina Tircot (Alltid lika väl behövligt).
- 500 på Best of Brands (Ska bli kul och shoppa lite märkes kläder för en gång skull).
- Sesong 8 av Friends (Här ska skrattas!).
- Pengar från Mormor och morfar (De pengarna kommer gå till en bakmaskin så jag slipper knåda alla degar).
Jag hade i alla fall en kanon dag. Jag hoppas alla andra hade det också.

I lördags var vi ut i skärgården för fösta gången. I alla fall för mig. vi åkte ut till Sandhamn tillsammans med Alex, Bille, Freddy, Emelie och en kille som heter Måns. (Han är musiker. Kolla gärna in hans sida. (www.tristan.cd). Jag gilla't). Hur som helst. Vi kom till Sandhamn vid 11 tiden och gick en liten promenad till Trolleville (stranden på andrasidan från hamnen). Väl framme hittade vi lite klippor vi satte oss på och njöt av solen och snacka massa skit. Mycket trevligt. sedan blev det mat på värdshuset. Huuur gott som helst. De hade en såå god beaneisesås som de gjort själva. Smaskens. Vi satt väl där i säkert 3 timmar och myste. Sen blev den en timma eller två på en klippa tills båten gick hem. Väl hemma blev det lite spel med F&E. Jag vann.. Tihi.. Det är inte så ofta det händer så jag tänker glänsa lite. tihi

Så såg i alla fall min helg ut. Camilla och Rickard var uppe i går och hälsade också men det orkar jag inte skriva om nu. Vi hade väldigt trevligt i alla fall. Tack alla för en bra helg och en bra tisdag. Nästa vecka är det torp som gäller. Någon som har en husvagn och dela med sig av? (^^,)

Gå i frid.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! så hitta jag dig..! :)
Ser ut som du hade en bra födelsedag!Jag fick också Kent biljetter när jag fyllde år, heeelt underbart och få se dem, =)
Hoppas allt är bra ! Kram Sofie