söndag 29 juni 2008

Den med konserten.

Kent. Zinkensdamms IP. Massa folk. Mys. Kärlek. Gamla godningar. Underbart.

Det summerar ganska bra hur kvällen såg ut igår. Kent och Thåström hade en konsert tillsammans. Och jag måste tyvärr erkänna att Thåström inte är någon riktig höjdare. Han låter ju likadant hela tiden! han höll i alla fall på i en timme eller så sen kom de äntligen. De jag har väntat på i säkert 13 år på att få se. När det svrata skynket föll ned och de bara stod där och njöt av folket jubel fik jag tårar i ögonen och började nästan gråta. Så vackert var det.
Bästa låtarna på hela kvällen var nog: Blåjeans, celcius, om du var här, dom andra och LSD, någon?...
Men det är svårt. Det är svårt att välja några låtar som var de bästa.
Jag kan inte annat än och säga att allt var bara såååå himla bra!
Alex ska ha ett stort tack för biljetterna!
Nu ska jag göra mig i ordning och åka till Gröna Lund med Alex, Wilhelm, Rebecca och Johanna.

Btw: Semestern verkar te sig väldigt bra. Underbart!

1 kommentar:

Anonym sa...

visst är dem undebara,?:)håller med om att tårarna kom hos mig med!
kom på att vi glömde och höras här förrut.. jag o komma ihåg !? Hoppas iaf att allt är bra!! Kram Sofie http://ssofiiee.blogg.se/.. där har du en till och läsa, :)