torsdag 24 juli 2008

Den med sorgen..

Jag sörjer. Jag sörjer hårt.
Min dator. Mitt älskade lilla äpple har dött.
Hårddisken säger bara "klonk, klonk, klonk" när jag knäpper på honom.
Han får hälsa på Lanmaster igen och bli reparerad (dvs få en ny hårddisk).
Jag är sörjer.
Dock har jag gjort backup för inte så längesen. Dock förlorar jag troligtvis RAW-bilderna på Nora som jag tog här om dagen. Vilket jag är väldigt ledsen över eftersom många av dem blev RIKTIGT bra. Men några finns kvar i .jpg på mailen som jag hann skicka till Lena.. Men man kan ju hoppas på att det går att rädda den informationen i alla fall. Det vore så guld men det är inget jag räknar med.

I dag har jag ännu bättre nyheter. Jag går på semester redan på tisdag! Woho! Sen kommer Milla på onsdag så ska vi leka lite sen åker jag hem till Arboga på onsdag kväll. Om jag åker hem med bil eller tåg är ännu inte bestämt men jag hoppas jag får ta bilen.. (^^,)
Sen åker vi till Gotland den 5:e till 7:e. Sen kanske vi kommer till Arboga igen och chillar lite.
Sen bär det av till USA!!! Jag längtar så mycket. Vi har prec is gått igenom budgeten gör semestern och det kommer bli sååååå himla bra. Massa shopping och må gott grejer.
Me like!
Nu är det natti eftersom det är arbetsdag i morgon igen. Jobbar 6:45 - 13:30 på lördag sen är jag ledig fram till 16 på måndag. Ska bli skönt..
Nee natti som sagt.
*poff*

Inga kommentarer: