tisdag 12 augusti 2008

Den med allt packade och farande...

I morgon händer det äntligen!
Vi åker till Washington i morgon. Klockan 9:00 går taxin i från vår lägenhet direkt till Arlanda. Planet lyfter vid 11. Som tur är så har vi redan checkat in på nätet så vi behöver inte vara där två timmar tidigare som det brukar vara. Efter 8 timmar landar vi i Philadelfia. Där ska vi tillbringa 3 timmar på flygplatsen fram tills dess att planet går vidare ner till Washington. Efter en timme är vi framme. Sen ska vi bara ut till Sydneys moster som vi ska bo hos sen är det SEMESTER!
Vi har verkligen ett fullspäckat schema med massa kul saker att göra. Shopping, Starbucks, Six flags great adventures, Washington by night, Starbucks, se den kulturella delen av Washington, Bila ner till Greenville med Sydney och JJ, Sweden party, Starbucks, bo på hilton, starbucks, se Atlanta, ännu mer Starbucks och shopping... I LOVE IT!!!
Det är så här ma ska se fram emot en semester. Träffa underbara vänner och utforska olika städer och njuta av värmen. Det kommer bli så himla bra.

Idag har vi i alla fall varit väldig duktiga och packat i god tid. Tatt gott om tid på sig att överväga vad som är viktigt att ha med sig och inte, städat lägenheten, vikt undan alla lakan, shoppa diverse saker som nskats från andra sidan Atlanten och sen har vi fixat iPoden så man kan spela super mario på den och lagt över filmer och lite ny musik och ja jag tror vi förstår.

Igår blev det en spontan visit till min älskade Milla. Jag vet verkligen inte vad jag skulle göra utan henne. Hon är den bästa vän man kan ha i hela världen. Hon är bäst helt enkelt!
Nu ska ja återgå till packandet och det sista som ska göras här hemma sen ska jag avnjuta min vienetta som står i frysen och längtar efter att få bil uppäten... :)

Ha det gott och må väl. Vi är tillbaka den 22:a augusti och då ska jag ut med nya arbetslaget. SPÄNNANDE!!
Chipp och Chopp!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ha det underbart o njut ordenligt! :)

Anonym sa...

Hoppas ni har det bra, :) kram sofie

Anonym sa...

oj, v et inte vilket det var, ett med skruv kork. ;) inte free. de tänkte jga prova nästa gång. :) jag är ju så mycket mer för rött...
kul att du kommit hem ordentligt! kram