lördag 23 augusti 2008

Den med hemkomsten..

Hej alla där ute.. Förlåt mitt oerhört dåliga bloggande.. David är ju till och med bättre på att blogga än vad jag är.. Och detta kommer inte bli något långt inlägg bara ett hej nu är vi hemma igen inlägg faktiskt. Mycket på grund av att vi ska bege oss till Arboga denna morgon för att träffa min familj och min underbara far ska kolla på bilen åt oss. Så ett längre inlägg om hela resan kommer kanske senare under dagen när vi anlänt där "hemma" och så där. Vi har i alla fall haft det jätte bra och har nu helgen på oss att vända tillbaka dygnet innan vi börjar jobba igen.. I alla fall jag.. David början inte förrens på tisdag kväll som det ser ut just nu...
Anywho... Jag var på middag i går med mina kommande kollegor på MM.. Sköna människor måste jag säga. Vi kommer nog bli ett riktigt bra gäng med många olika personligheter och stilar. Det blir kanon.
Nu ska jag packa ihop lite grejer och göra mig klar sen åker vi "hem". Är det någon som är utrråkad där nere i Arboga är det bara och höra av er så kanske vi kan ses en sväng i morgon eller så.

Tjopp och hej!

Inga kommentarer: