torsdag 28 augusti 2008

Den med to-do-list

Säga vad man vill om BlondinBella men jag läser hennes blogg som en slav. Hon gör en ganska bra grej innan hon går och lägger sig. Hon gör nämligen en to-do-list för morgondagen varje kväll så jag tänkte göra det samma.

Här är den i alla fall (min är inte riktigt lika häftig som hennes men i alla fall):

[ ] Duscha (innan jag kryper till sängs).
[ ] Gå upp i tid så jag hinner platta håret innan jobbet.
[ ] Jobba (11-20).
[ ] Stressa i ordning och åka till middag direkt från jobbet.
[ ] Middag/fest.
[ ] Hem i tid och krascha i säng.

Spännande.. Eller inte... Hur som helst.. Dags för duschen..

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommen till mitt liv. haha! Jag är värsta list-människan. Har to-do lista varje dag, en för dagen och en för jobbet. Hihi.