torsdag 4 september 2008

Den med all väntan..

I denna stund sitter jag och David vid varsin dator och väntar. Vi väntar på att klockan ska bli yttligare lite senare så vi kan början med middagen. Vi får nämligen middags gäster i kväll.. Kul kul..
Jag fick även mail från halebop idag. De har skickat ett nytt simkort. MEN det tar upp till tre arbetsdagar innan det kommer fram vilket innebär att jag med största sannorlikhet kommer vara utan telefon hela helgen. Så vill ni mig något får ni helt enkelt ringa David. Har ni inte Davids nummer?? Synd om er. Maila mig så får ni det den vägen helt enkelt.. (^^,)

Jag har förövrigt börjat på en ny bok som jag inte tänker gå in någe närmare på men killen som skrivit den försöker slå ner på all typ av religion men det ända jag tycker det är än så länge är en massa dravel. Det har inte kommet mycket vettigt från hans "mun" sen jag öppnade pärmen. Men vi får se. Känns som att det är en sån bok man "bör" ha läst i alla fall.. Ska läsa svaret på den boken sen också. Det blir nog kul det här.

Nu är det dags för Americas next top model och matlagning. Det blir vår fläskfilé och sötpotatis special. Smaskens. Jag är redan hungrig!

*poff*

Inga kommentarer: