söndag 7 september 2008

Den med helgbak och SIM-kort.

Nu är snart helgen över och jag och min älskade make sitter och myser i soffan. Humm hur kan hon sitta och mysa när hon bloggar undrar kanske ni.. Men jag kan tala om att det går alldeles utmärkt.

Under helgen har vi mest vart hemma. Lördagen bestod först och främst av den akademiska rodden vid Brunnsviken/friscati. Richard och Dorothy deltog nämligen. De tog sig till kvarten sen var det över för delas del. Jag kan meddela att det REGNADE under hela rodden. Efter det åkte vi och hanlda lite sen börjades det igen. Baket! Denna gången blev det "Kaisa bröd" (Jag fick receptet från henne. Där av namnet). Och sen bullar så klart! Det måste ju faktiskt bakas. Det är ju bara så himla gott. Sen fick vi även besök av Davids kusin Robin. Han jobbar som pilot och är på standby här i Stockholm under helgen.

Dagen har bestått av kyrkan och sen har vi.... Håll i er... Precis sålt min underbart älskade bröllopsklänning... Jag är jätte glad att vi säljer den men på samma gång är det väldigt mycket sentimentalt värde. Suck.. Jag önskade att man kunde både behålla den och sälja den på samma gång. Men Det är så värt det. För de pengar blir det nämligen en ny tv. Och det är verkligen på tiden. Det ser vi fram emot.

Nu ska jag fortsätta mysa med älsklingen.. Och ni missar väl inte kalla fakta i kväll?
Förrsten. Min telefon funkar igen. Just so you know.

*poff*

Inga kommentarer: