söndag 14 september 2008

Den med brunch.

Klockan är nu nr jag börjar skriva 08:33. Dagens planering består av att sätta mig på tunnelbanan, åka ut till Farsta, göra och käka brunch med underbara FatCat och hennes roomie, Sen ska jag försöka möta upp min lilla lilla syster som har fått för sig och flytta till London av alla ställen. (Hon ska vara barnflicka till en åtta åring vart mor jobbar inom mode branchen. Vilket är helt perfekt för henne. Hur som helst. Sen ska jag i alla fall mysa med henne lite och sen kanske kanske vi åker över en sväng till Emmeli och Freddy och myser lite med Alicia men det är inte alls säkert. Vi ska i alla fall ha det riktigt trevligt i kväll.. Jag tror jag vill laga lite smarrig mat så är det någon som har några förslag får ni gärna komma med dem.

Nu ska jag i alla fall göra mig i ordning och srax dra i väg.
Och förrsten. Jag var till sjukhuset i fredags. De hittade inget i öronen men däremot hittade dom en rodnad i halsen så jag fick antibiotika och de tog lite odlingar och blodprover. Jag ve inte vad odlingarna visade men blodprovs svaren var så att jag var något låg i vita blodkroppar. Vilket betyder dåligt immunförsvar och något överkänslig mot bakterier. Så nu hoppas jag bara på att det inte går ner ännu mer och att jag drar på mig något nu när nya jobbet hägrar. Det är liksom mindre än en vecka kvar tills jag börjar. Wonderful!!

Nee måste kila nu.. Tjopp tjopp!
*Poff*

2 kommentarer:

Jessie sa...

syster, det blev ett väldigt långt oavslutat komma i din blogg denna gången.. såg din kommentar på min i dag, jag ska börja skriva.. nu börjar ju de första stegen, packa :P

FatCat sa...

tack så mkt för att du orkade ta dig ändå ut till mig. det var mysigt. ska fundera lite mer på kamerorna. det är ju dags att köpe en nu. känner bara hur alla tillfällen att fota fina stunder glider mig ur handen...Stor kram till min lovely vän!