torsdag 11 september 2008

Den med en eventuell öroninflammation..

I natt sov jag super dåligt. Låg och vred och vände mig halva natten och var hur seg som helst i morse. Väl på jobbet kände jag mig inte direkt bättre och på vägen hem gjorde det sååå grymt ont i höger öra. Jag har aldrig haft öroninflammation (som jag kan MINNS mamma) men om jag gissar så är det precis så här det känns när man får det. Nu underkvällen har det varit ganska okej.. Gjot ont lite till och från. Men sen när jag skulle ta mig ur soffan för och hämta David vid tunnelbanan. Fick jag även ont i vänster öra och i huvudet. Jag ska även tala om att jag genast ringde personalen på dagvården på KS för att höra med dem om de trodde att m ina misstankar kunde stämma. De tyckte det var bäst om jag ringde mottagningen direkt på morgonen för att se om jag kan få träffa min underbara läkare (Per Bernell) eller någon annan av de otroligt duktiga läkarna på det hematologiska centret på KS. Detta eftersom jag inter har någon feber (vad jag vet) men eftersom jag nyss fått kur och börjar nya jobbet om exakt en vecka vill jag inte ta några risker. Förhoppningsvis är det inge allvarigt. Men det kanske är en bra idé att ta fram mössan redan nu och inte riskera något i onödan.

Hur som helst. Nu sätter sig David och spelar och jag tänker göra en sorti till sängen.
God natt gott folk!

1 kommentar:

Anonym sa...

krya pådig! :)