fredag 19 september 2008

Den med tillägget till förra inlägget..

Förlåt! Jag glömde helt bort att skriva var jag tror att jag är om ett år. Så här är det tillägget..

Om ett år..
.. Är det strax ett års jubileum på mitt Media Markt.
.. Är min dröm är att vid det laget är jag andre man på fotoavdelningen. Om det blir så eller inte är det bara upp till min chef och mig själv att visa för honom att jag faktiskt kan göra det jobbet.
.. Har jag förhoppningsvis avslutat mina sista cellgifter.. Wee..

Det är ungefär vad jag ser kan hända om ett år. Vi får väl se om det stämmer eller inte.

Förresten. Nya jobbet är fantastiskt än så länge i alla fall.. Jag är dock väldigt säker på att det kommer fortsätta så.

Nu ska jag slappa riktigt ordentligt innan bibelgruppen.. Och tack för alla kommentarer.
*poff*

Inga kommentarer: