lördag 25 oktober 2008

Den med alldeles för lite tid på ett dygn...

Jag lovade Sofia att jag skulle blogga i helgen. Nu är det helg. Som de flesta av er vet öppnade vi äntligen upp dörrarna till varuhuset i torsdags. Vilket innebar väldigt mycket jobb hela veckan. Och ännu är det inte slut. Jag började klockan 8:00 i tisdags. Sen dess har jag mer eller mindre gått till jobbet, jobbat, kommit hem, störtdykt ner i sängen, gått upp och gjort samma sak igen. Detta har lett till att jag knappt sett röken av David sen i tisdags. Det mesta jag sett av honom är när han var med på VIP-kvällen på jobbet i onsdags. Igår var han förbi en sväng på jobbet också och då blev det väl typ en kvart vi fick umgås...

Jobbet går super bra. Vi har gjort riktigt bra ifrån oss.. Vi slog Europa rekord i torsdags och fredags. Idag gick det inte riktigt lika bra tror jag men vi var i alla fall Sverige ledande när vi gick hem.. Väldigt trevligt... (^^,)
Eller vad säger du Milla..? ;)

Dock har jag grymt ont i halsen och känner att kroppen är i väldigt dåligt skick.. Vilket resulterade i en hel del kontors arbete under dagen idag. Men jag ska jobba i morgon och sen får vi se. Förhoppningsvis känner jag mig bättre i morgon.. Även om halsen gör väldigt ont just nu.

Sen är det lab utbildningen för lab-ansvaret på måndag förmiddag och jobb hela tisdag sen är jag ledig. Vi får väl se hur jag mår helt enkelt. Förhoppningsvis blir det även ett studiebesök inom en snart framtid på något av de andra varuhusen och checka läget.. (^^,)

Visst är mitt liv intressant Fia.. ;)..
Nu ska jag kolla på lite serier sen ska jag sova... David jobbar ICA i helgen så jag kanske får se honom först på måndag kväll eller något liknande. Vi får se.

Jag måste bara få berätta.. David hade den gulligaste kommentaren igår när jagg kom hem. Han sa att jag såg betydligt piggare, gladare och freshare ut efter ett mördar pass på MM (05-22:30) än vad jag någonsin gjort efter ett pass på ICA.

- Det tyckte jag var super gulligt.. =D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har minsann följt er sttistk noga. Vill ju se hur det går för er. Stolt har jag kunnat berätta att min vän jobbar på det MM som slog rekordet! Skitkul att det går så bra för er! Krya på dig nu. Kraaam.

Anonym sa...

kika in min blogg, du har en utmaning att ta hand om! :)