onsdag 1 oktober 2008

Den med hur mycket det suger att vara hemma från jobbet..

nu har jag varit hemma från jobbet sen i måndags. Det är så himla värdelöst. Luftvägsinfektion och en liten infektion på ögonen har slagit ner mig totalt. I dag mår jag mycket bättre och hoppas på kunna åka till jobbet i morgon. Om jag bara får i mig lite föda. Jag har levt på blåbärssoppa sen i söndags typ. Så nu när jag mår bättre måste jag ha lite mer och ta energi i från. Men de här dagarna har varit helt värdelöst och bara ligga hemma i soffan.
Minns ni när man gick i skolan och tyckte det var super skönt och bara få vara hemma och bli ompysslad?
Så är det INTE i vuxenlivet. Man är själv hela dagen, (förutom Gizmo som varit helt underbart mysig alla dessa dagar) alla tv-program är helt värdelösa, alla serier man vanligtvis kollar på går på ungefär 2 timmar sen har man sett dom osv.
Man är trött konstant och sover bara. Helt katastrofalt värdelöst!

Nu kommer snart David äntligen hem från jobbet, då ska jag slänga i hop en smarrig skinksås och sen ska han åka och spela innebandy.. Så jag flyter solo några timmar i kväll också.

Kanske kollar på en film eller så.. Får kolla vad som går på tv.

Anyway.. Hoppas på kunna åka till jobbet i morgon men vi får se hur det blir med den saken.

*poff*

2 kommentarer:

Jessie sa...

de e H som har träffat en pojk.. vet dock inte hur seriöst det är men hon lät upp över öronen när jag pratade med henne. Krya på dig sis! tänker på dig!

Anonym sa...

Hej, jo då det känns kanon! Den ligger på Birgittagatan, här i stan då, =)jo det ärju ett tag sen1 du får höra av dig om du kommer hem nån gång i framtiden, =) Kramar!!