onsdag 24 september 2008

Den med jobbet...

Jag vet att jag varit dålig på att blogga... Och bättre kommer det inte bli på ett tag.. Mycket jobb just nu men vet ni??

Jag älskar det verkligen. Det här jobbet är det bästa som hänt mig.. Förutom David så klart. Jag har ett så himla bra arbetslag, en über bra TL och helt fantastiska utbildningar. Jag säger inte att det inte är tufft för det är det verkligen men sååå himla värt det. I Loooove it. Vi har för övrigt säljträning i dag.. Tufft men otroligt kul.

Mindre trevligt nyheter är att Davids pappa ramlat från en steg och ligger fär tillfället på sjukhus. Det är tydligen ingen större fara och så men han bröt tydligen minst 2 revben, fick ett jack i huvudet och slog i en nackkota ordentligt. Han (vad jag förstått) hatt full känsel och allt men det gör inte direkt saken så mycket roligare eftersom vi inte har möjlighet att åka till honom och "kolla till" honom själv. Men förhoppningsvis är han snart på benen igen. Jag vet inte så mycket eftersom David bara berättade om detta snabbt på telefon. Mer info kommer kanske senare.. Men det är somsagt inge jätte allvarligt.. Bara lite jobbigt..
Nu ska jag käka och kolla lite serier.

*poff*

2 kommentarer:

Jessie sa...

Oj, låter inge bra! Krya på önskningar från mig! Hur mår du syster? tänkte att jag får väll skriva här eftersom du inte hinner vara inne på msn nå. PUSS!!

Anonym sa...

Hej gumman vad skoj att du trivs så bra med nya jobbet.
Aj låter som det gör väldigt ont, hälsa så mycket till Kjell från mig och pappa. Kram