torsdag 4 juni 2009

Den med en geting..


Jag hade hela dagen planerad. Så hände det. Där går jag på väg hem från ica men 5 meter kvar till portdörren. Då händer det. Den där odrägliga getingen eller vad det nu var flyger rakt in i mig och självklart ska den träffa mig på halsen. Det enda stället jag inte har något plagg i vägen. Vilket resulterade i ett samtal till David, sjukvårdsupplysningen och till taxi. Så i stället för att baka min läsa bullar får jag sitta här på vårdcentralen och vänta på att klockan ska bli strax efter 15. Läkaren trodde inte det var någon fara eftersom jag bara ha en märke på halsen och så men vill att jag stannar en stund till om jag skulle få en andra vågsreaktion. Det är väl bra att dom är noggranna antar jag.. *poff*

1 kommentar:

Sara sa...

oj, shit! är du gravid?! vad skoj! :) jag hade ingen aning om det eller att du har en blogg! vad händer i ditt liv ´nu då? det var på tok för länge sen vi sågs! vi bor ju i hallsta nu så när ni ska till arboga nästa gång få ni gärna svänga förbi! kram