söndag 30 augusti 2009

Den med ensam söndag..

Igår var vi på bröllops som sagt.. Mycket trevligt måste jag säga. Även om vi bara kunde vara där en liten stund så var det kul att få klä upp sig och verkligen göra sig fin..
Vi kom hem igen och däckade mer eller mindre i sängen vid midnatt ungefär och vaknade först vid 10 tiden i morse vilket var väldigt skönt att få sova ut tillsammans. Eftersom jag kan göra det hela veckorna nu mera är det inte så ovanligt för mig att göra så men för Davids skull som går upp runt 6 varje morgon så var det extra mysigt.. =)
Gick upp och slö surfade lite och jag var verkligen inte på bästa humör av någon anledning.. Käkade frukost och sen var det mer eller mindre dags för David att åka och jobba.. Vilket resulterade i att jag beslutade mig för att köra honom till jobbet och stanna i Vällingby på vägen hem för att kolla om jag hittade något att ha på mig nu under hösten och fram i vinter med tanke på att mina vanliga jackor knappast lär passa hur länge som helst. (Dessutom kände jag att jag behövde en liten "pick me up" och det brukar kännas lite bättre efter att ha varit ute och speciellt om man hittar något kul och köpa).. Jag tänkte mig någon tjockare kofta eller något liknade som man i alla fall kan ha under en uppknäppt jacka så det inte blir så svinkallt.. Jag som är en sån fryslort i vanliga fall kommer säkert frysa under hösten/vinter nu också även om jag är gravid. Hur som helst så orkade jag inte gå runt så länge (läs en halv timme) men på den tiden hann jag i alla fall fynda lite grann.. Bland annat bodyn här nedanför.. Tyckte den var gullig.. tänkte även lägga upp lite andra bilder på det vi har införskaffat oss än så länge.. Men ni får nöja er med den här så länge och en blid från bröllopet.. Eftersom vår kompakt kamera inte hade nå batteri fick det bli en så kallad "Camilla och Rickard" bild med mobilen.. ;)

Så nu ligger jag i alla fall här hemma själv på sängen och kolla på Iron man.. David kommer hem först vid 22 i kväll eller snarare jag får åka och hämta honom då..


bilder på De andra kläderna kommer inom en snar framtid.. =)

Inga kommentarer: