torsdag 27 augusti 2009

Den med dagens planer

Idag är första dagen den här veckan som jag inte har något läkarbesök eller andra möten jag måste gå på. Jag övervägde att gå upp i morse och köra David till jobbet så jag fick bilen och kunde åka ut en sväng till jobbet och säga hej men när klockan ringde i morse klockan 6 var jag på tok för trött för att fungera som människa så han fick köra själv..

Så idag blir det att bara vara hemma.. Jag ska sy lite på klänningen till på lördag då vi ska på bröllop.. Måste ta in axelbanden lite och gör lite fin justeringar.. Måste även ge mig ut och leta efter en bra sjal jag kan ha till.. Väska, skor och smycken har jag men sjal är betydligt svårare. Jag vet precis jag för typ jag vill ha men jag vet inte hur jag ska få tag på den.. Jag vet att syster har i alla fall haft en sån jag vill ha men den har ett par år på nacken nu så frågan är om man kan hitta någon liknande..

Hur som helst.. Annars ska jag bara tillbringa dagen i soffan/sängen.. Känner att kroppen inte riktigt är vän med mig.. muskelfästen som inte riktigt vill med en växande mage, höfter som gör ont hur du än gör och ryggen ska vi inte tala om.. Förresten.. Har jag sagt att det är väldigt mysigt att vara gravid? Men jag längtar till december.. Jag har nog aldrig längtat så mycket till december som i år.. Härlig känsla.. (^^,)

Nu ska jag lägga mig på sängen och vila.. *poff*

Inga kommentarer: