tisdag 1 september 2009

Den med 100...

Jag tänkte bara förgylla denna morgon med att tala om att detta är mitt 100:e inlägg..

Nja.. Kanske inte riktigt det jag tänkte på utan snarare att idag är det 100 dagar kvar till beräknad förlossning... 100 dagar.. Det är ju ingenting! Inte med tanke på att det redan har gått 180 dagar.. Det är både med glädje och rädsla jag skriver detta. Det betyder ju att det är kanske mindre än 100 dagar kvar till förlossning.. Jag fick i alla fall brev från juno gruppen igår.. Dock inte fått någon tid ännu.. Det bar vara en bekräftelse på att de fått remissen och att de ska åkerkomma med en tid snart.. Jag hoppas dom kan göra någonting för mig i alla fall.. Mardrömmarna blir ju bara värre och värre ju närmre vi kommer.. Men i slutänden är det helt klart värt det! Längtar tills dess att vi får ta hem vår lilla bebis.. (^^,)

Sen tänkte jag bara säga att Richard och Dorothy kan få sin lilla son/dotter när som helst nu. De är beräknade till den 4:e så vilken dag som helst nu kan den lill* komma.. spännande.. Sen är det vår tur.. (^^,)

Nu ska jag försöka ta mig upp upp sängen och göra mig lite frukost... Nybakat bröd.. *mums*...

*poff*

Inga kommentarer: