måndag 21 september 2009

Den med snowleopard och en liten uppdatering..

Nu har vi äntligen uppdaterat vårat operativsystem så vi har det senaste. Jag måste säga att jag verkligen gillar det. Känns riktigt skönt att ha blåst rent datorn ordentligt också. Idag tänkte jag ägna dagen åt att gå igenom alls som jag hade på datorn tidigare och bara lägga in det jag tycker än nödvändigt.. Tänkte även försöka få lite ordning på den där hårddisken. Det är ingen ordning alls på den.. Sånt gillar vi inte.. Ordning och reda ska det vara.. Då är jag nöjd..

Annars har vi inte gjort så mycket den här helgen.. Bibelgruppen hade vi i lördags hos RoD.. Och delas lilla Theodor. Såååå otroligt liten! Vi jämförde med M-O som är 4 månader äldre.. Hon är ju gigantisk jämfört med honom och jag tycker hon är liten... Ska bli spännande och jämföra dessa två små småttningar med vår lilla bebis när den väl kommer.. Det var i alla fall kul att få träffa den nya lilla familjen. Sen blev det ett besök in till stan med Alex, Andreas och My. Snacka lite skit.. Var längesen vi träffade AoM i alla fall så det var extra kul att träffa dom.. Blev dock en tidig hemgång för oss.. Det var ju fotboll på tvn.. ;)

De senaste nätterna har jag sovit extra dåligt.. Natten till söndag låg jag och vred mig mellan 3 och 8.. Inge roligt alls.. Och natten till i dag kanske jag sov sammanlagt 4 timmar.. Av och till hela natten.. Men men.. Det är väl inte värt och klaga.. Det är helt enkelt bara och stå ut.. Försöker vila på dagarna men det är ju inge vidare det heller.. Något som jag verkligen saknar är att bara ta en promenad.. Gå till ICA eller bara ta en sväng i området.. Speciellt när man är ute hos RoD. Dom bor så otroligt fint där ute i Åkersberga.. Lagom lantigt och inte alls långt in till centrum.. På så sätt önskade jag att vi kunde flytta ut dit vi också, speciellt när JoK ska flytta till det området också... Men det är helt fel sida stan för oss. Vi trivs väldigt bra här på västerort och sen vill vi ju bo så nära Arboga/Västerås och Minneberg som möjligt eftersom vår familj finns i dessa områden.. Anywho.. Jag ska fortsätta med rensningen nu.. En liten uppdatering fick ni i alla fall.. Jag ska lägga in en ny magbild senare idag också. Vi tog en i går men eftersom det skulle formateras och greja så la jag aldrig in den..

Nu är den inlagd...
*poff*

Inga kommentarer: