söndag 4 oktober 2009

Den med den otroligt coola bilden...

Tänkte bara göra en ganska kort uppdatering.. Här hemma har det varit fullt upp hela helgen.

Fredag: IKEA, jobbet, mamma och moster på besök, städning inför gudstjänsten här hemma. Jag däckade i sängen typ 21:30 för att vakna igen vid midnatt och inte kunna sova på resten av natten pga mardrömmar och ganska brutal smärta i fogarna.. Väckte till och med David så han kunde tycka synd om mig.

Lördag: Gudtjänst här hemma, lunch med vännerna(avrundades vid 15 tiden), slänga ihop kladdkaka för att ta emot besök igen vid 18 tiden, landade i sängen vid 20:30. däckade vid 22 kanske. Samma procedur som natten innan.

Söndag: Åka iväg på morgonen och köpa babyskydd, hem och vila lite, åka i väg på Underbara Barn-mässan med FoE, gå omkring där tills man inte kan gå längre och till sist hem för att landa här i sängen och vrida sig i plågor.. Men det var det värt.. Mycket trevlig mässa måste jag säga även om det inte blev något inköpt men gratis prylar är alltid trevligt.. =)

Bilden jag nämnde i rubriken är denna..Den är ju bara såååå cool.. Dock så är jag väldigt övertygad om att den är fejk men den är i alla fall tillräckligt cool för att jag ska orka göra ett inlägg här om den.. ;)

Inga kommentarer: