onsdag 7 maj 2008

Den med den nya soffan..

Nu blir det bara ett jätte kort inlägg... Klockan är mycket och vi borde egentligen krypa till sängs. David börjar 6 i morgon bitti och jag 9. Jag behöver mer sömn än honom så det är verkligen dags. Jag vill bara berätta om hur underbar den nya soffan är!
Vi fick hem den idag och en jumbopall som det heter. Helt underbara är dom. Vi har ännu inte hunnit ta några bilder men det kommer så fort vi bestämt hur vi vill ha det. Soffan är i alla fall helt underbart skön och vi valde helt rätt tyg och färg. Mörkbrum microfiber är så himla nice.. Mitt favvo hörn är helt klar divanhörnet. Så har man datorn på armstödet och en hemmagjord smoothie på bordet på ena sidan och maken på andra. Kan inte bli mycket bätte.

Wunderful!!
Nu är det dags för sängen.. Bilder kommer inom kort. Så länge kan ni ju checka min bilddagbok:
Jloow.bilddagboken.se

Förresten:
Tack för alla kommentarer både här på bloggen och privat. Så mycket roligare och blogga när det kommer respons. Tihi

Milla
- din lilla lurv. Så du tänker komma till el Stockholmo utan och hläsa på mig. Vad är det för stil? sånt gillas inte.. :P. Du som är så upptagen.. Glöm inte att jag fyller den 6 juni också.. (^^,)
Sofia - Tack själv. Man glömmer nästan hur lätt det är att hålla kontakten ibland.
Sex veckor känns som en evighet just nu men det är bara och väta och hoppas på det bästa. Kul att jag kunde vara till hjälp när det kom till kamera. Jag tror du gjorde ett bra val.. (¨,)
MinLyx - Haha jag vet att jag är dålig på att uppdatera. Svårt att finna orden ibland.. Jag förstår nu varför du tycker så mycket om er soffa. Magnum är helt underbar. Haha typiskt att det skulle vara just när du är pank på telefon som jag messar. Haha.. Med oss är det bra. Mycket jobb och bollar i luften just nu bara. Försöker planera semester samtidigt som man jobbar konstant och har massa annat på schemat men det är väl så jag gillar livet antar jag. Då behöver man lixom inte tänka så mycket på mindre trevliga saker. Läskigt och läsa om Novis förresten. Skönt att det inte var något allvarligt. Hon får inte bli som Madicken sen bara och få sin lillasyster/bror och göra samma sak... Tihi...;) Hur är det själv då?


Oj oj vad tiden rinner iväg. nu är det VERKLIGEN dags för sängen.

1 kommentar:

Anonym sa...

En liten kommentar från lilla syster, saknar er! Kommer snart upp och kastar mig i nya soffan ;) Många pussar!