tisdag 6 maj 2008

Den med förhoppningar inför framtiden...

Igår var jag på arbetsintervju för ett heltids jobb som jag verkligen vill ha. Jag vill inte säga för mycket för då börjar jag troligtvis hoppas för mycket.
Det kändes väldigt bra i alla fall och jag fick den del positiv feedback av han som intervjuade mig. Jag tror vi skulle funka väldigt bra i samma arbetlag. Det vore verkligen så himla kul om jag fick det. Jag skulle bli såååå himla glad. Att äntligen få göra något som jag tycker är kul och brinner för. Jobba inom ett företag där man kan växa.
Ja allt jag kan säga är att jag återkommer med svar om ca 6 veckor.

Förövrigt så vet jag att jag är dålig på att blogga just nu. Det är mycket på ICA och mycket här hemma. I morgon får vi äntligen hem vår nya soffa. Så det blir till att möblera om och äntligen få in en av de viktigaste möblerna i hemmet. Jag längtar så mycket. Det har varit två bra dagar. Bra väder och goda nyheter. Hoppas det fortsätter så.

Jag saknar dock lite kommentarer här i bloggen.. Vore kul och veta vilka som läser här.. (^^,)

Må väl!

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag läser inte din blogg ;) Vad kul med sofan! Och jobbet håller jag tummarna för. Kramis!

Anonym sa...

tack för "pratstunden" igår. ;) hoppas det gr vägen med nya jobbet, men 6 veckor - låååång väntan. har fått pengar av brorsan idag, så nu ska här beställas kamera ngon dag. men nu får jag besluts ångest om vilken av de du tipsade om jags ka beställa.. ;)

Anonym sa...

Håller tummarna att du får jobbet!:) och meddelar att jag läser här;)

Borta sa...

jag läser!!men det är ju lite dåligt med updatering hanna;) åhh kom på att jag glömt svara på ditt sms, och sen när jag skulle svara hade jag inga pengar! haha! självklart lixom! jag brukar alltid ha pengar på luren. *morrar*. Hur är allt med dig/er? kraaam!