onsdag 21 maj 2008

Den med två inlägg på samma dag..

En liten uppdatering så här på kvällningen. Jag fick bröllopsbilderna idag som vi beställde för två dagar sen. Åh vad kul det är med pappersfoton! I love it! Jag ska helt klart framkalla fler sånna. Det är så mycket mer känsla i det. Nu är de insatta i albumet vi fick av Cartong och Fredrik i bröllopspresent. Nu ska jag bara tvinga David och skriva texten till alla. Jag har usel handstil så det får han sköta. Tihi.

Tidigare i kväll var vi på info möte om ev. ombildning av vår lägenhet till bostadsrätt. Det var väldigt intressant och jag hoppas verkligen det blir verklighet. Känns så vuxet och prata om ombildningar och husköp och allt vad det är folk runt omkring mig pratar om just nu. Kul är vad det är!

I dag fick jag förhoppningsvis muntra upp en kär vän till mig. Det är så härligt att få visa sann uppskattning till sina vänner. Det är inte så svenskt att tala om får någon vän hur mycket de betyder för en eller hur mycket man beundrar dem, men det är så otroligt viktigt att få höra i bland. Det är viktigt att visa att man uppskattar sina vänner. Vare sig det är någon man träffar varje dag eller en gång vart tredje år. Uppskattning förtjänar alla!

Fia och Tessan vad gör ni på lördag?

1 kommentar:

Anonym sa...

you totally made my day yesterday. :) lördag, tränar jag på förmiddagen - 10.30-11.00. sen är det nog fritt-fram. några speciella planer? :)