söndag 24 augusti 2008

Den med kalas puffar..

Åh ni vet den där känslan man har.. Lite av en nostalgikänsla när man åter något man inte ätit på riktigt länge?
Det fick jag nu i kväll.. Jag och David hade verkligen inget hemma och äta eftersom va varit borta så länge. Vi köpte hem kalas puffar.. Riktiga kalas puffar.. Inga värdelösa 33% mindre socker äckel.. Den äkta varan.. Och kärevärld vad gott det var! Det var länge sen jag åt något så gott. Jaf skulle lätt kunna trycka i mig ett helt paket utan att tycka att det inte var gott.

En annan sak jag upplevde idag var att pannbiffar faktiskt kan vara riktigt gott. Jag har inte ätit den sen jag gick i 8:an. Tack vare den hemska skolmaten (den ända gången efter det var på Alex grillfest förra året vilket inte räknas eftersom jag bara satt och petade i maten vid den tiden). Hur som helst.. Min pappa är grym på pannbiffar. Jätte gott var det. (^^,)

Just nu sitter jag och tittar på Kingdom of heaven directors cut. Det är en helt annan film. Så himla mycket bättre. Men snart borde jag hoppa i säng. I morgon är det jobb och sen åker vi till SATS för att börja träna.. ÄNTLIGEN!! Tror det blir kanon det..

Dags att fortsätta kolla på filmen nu.. *poff*

Inga kommentarer: