tisdag 26 augusti 2008

Den med träningen..

Igår äntligen gick vi till gymmet och skaffade oss varit årskort på SATS. Så nu är vi många hundra fattigare. Men åh vad kul vi ska ha. Gruppträningar, styrketräning, spinning och mer där till.. Ja tack. Det blir bra. Det bästa av allt är att vi kan träna på vilket sats vi vill så hittar jag en gruppträning någon annanstans. Underbart! Looooove it!

Så nästa träning blir det nog en gruppträning tror jag... Men jag ska börja lätt.. Riktigt lätt.. Vill verkligen inte försökta min kropp efter att inte ha tränat på länge. Nästa gång ska vi även boka en tid för tränings genomgång. Det skulle vara kul och köra några timmar med en PT också. Det kanske man kan önska sig i julklapp eller så..

Hur som.. Jag gick upp tidigt denna morgon för att kanske klara av att gå upp klockan 6 i morgon.. Usch.. vill verkligen inte.. Jag avskyr verkligen de dagarna då jag måste öppna.
I skrivandets srund är jag själv hemma då David åkt iväg på yttligare en anställnings intervju.. Denna gången via step stone för ett företag i Bromma som jobbar med flyg och tåg på olika sätt. Detta är verkligen ett jobb vi hoppas på. Det är bättre betalt och betydligt enklare och ta sig till.. Men vi får se.. Man vill ju inte hoppas på för mycket..

Nå väl.. Dags lite film och lite projekt runway kanske.. (^^,)

Inga kommentarer: