onsdag 10 september 2008

Den med Alicia

Idag är det onsdag. Vilket betyder att jag fick cellgifter för två dagar sen nu och mår toppen. Eller okej kanske inte toppen men bra i alla fall.
Men det var faktiskt inte det jag skulle skriva om i dag. Jag skulle skriva om att Freddy och Emmeli äntligen fått en dotter. en liten Alicia. Vi var på sjukhuset i måndags innan jag fick cellgifterna och hälsa på dem. Då var hon bara ynka 16 timmar gammal och så himla söt. Vi fick dock inte träffa Emmeli då hon inte riktigt var i form att vara uppe och gå.
Det var egentligen allt men jag kan ju passa på och berätta att vi ÄNTLIGEN skaffade oss en ny tv i går. En 32" philips blev det. Tanken är att den ska in i sovrummet så småning om när vi skaffar en större tv till vardagsrummet. Det är i alla fall mycket trevligt med en "riktig" tv. Jag kollade på Collateral igår. Oj vilken skilland det var på filmen nu och på förra tv. Jag tycke inte att den filmen direkt var någon höjdare första gången jag såg den. Men nu.. Det är ju en helt ny film. En bra film till och med.

Nå väl. Här kommer några bilder på Alicia i alla fall:

Inga kommentarer: