onsdag 26 augusti 2009

Den med ett jätte snabbt inlägg...

Egentligen borde jag göra mig iordning och gå ner till bussen för att åka till Barnmorskan men jag ville bara ge en kort rapport om hur det gick i går..

Naprapaten var jätte bra och det kändes ganska mycket bättre när jag gick därifrån i går.. Dock så blev det värre igenom på kväll. Om vi ska ta fram min fina smärt skala igen så fick han kanske ner det till en 5:a men på kvällen var det tillbaka på en 8:a igen vilket gjorde att jag har sovit jätte dåligt i natt och mest bara legat och åh:at mig.. dock så känns det lite bättre i dag på morgonen.. Vi får se hur dagen blir eftersom jag ska till BM nu och sen är det info eftermiddag på Försäkringskassan ang föräldrapenning och såna saker. Så i dag är en väldigt lång dag helt enkelt..

Naprapaten sa dessutom att troligtvis har en dålig disk som gör att det gör ondare på höger sidan än på vänster sidan.. Tråkigt men sant.. Åh andra sidan behöver jag inte ha så ont som jag haft under hela dagen utan bara en del av dagen så är ju det framsteg... Jag ska ge det några dagar sen kan jag komma med en mer utförlig bedömning... Nu måste jag verkligen "skynda" mig.. Det går ju inte så fort även om jag gör det.. (^^,)

106 dagar kvar.. *längtar*

*poff*

Inga kommentarer: