måndag 24 augusti 2009

Den med... ja kom inte på någon bra rubrik...

ligger på sängen och kolla på Lipstick jungle.. Och mer uttråkad än så här har jag inte varit på väldigt länge.. David är och lirar innebandy vilket är väldigt kul för honom att han faktiskt kan göra det igen.. Mindre kul för mig dock... Anywho.. Jag var till sjukgymnasten idag och fick lite stabiliterings övningar som ska eventuellt kanske hjälpa lite gran mot foglossningarna..

Tycker jag bara blir värre och värre.. I början hade jag inte så ont på nätterna och morgonen.. Nu har jag ont hela tiden i stället.. Men men.. Det ligger väl på en 8 av 10 på smärt skalan och är ganska konstant där..
Jag ska till en naprapat i morgon och vi får väl se vad han kan göra.. Kanske kan lindra lite i alla fall.. Sjukgymnasten sa dock att även om han kan göra det lite bättre så måste jag ta det lika lugnt som jag gör nu för att det inte ska komma tillbaka på en gång eller blir värre om det väl kommer tillbaka.. Allt detta är dock förutsätter ju dock att det det faktiskt hjälper.. Vill inte hoppas på för mycket..

Nu ska jag inta helt horisontellt läge och bulla upp med ännu mer kuddar..
*poff*

1 kommentar:

Minlyx sa...

Hannapanna! inte kul med dessa foglossningar=/ Har inte din BM erbjudit dig att prova en TENS-apparat? Om du inte redan provat så är det kanske värt att testa iaf! Nu är det bara 107 dagar kvar enligt din räknare här på bloggen! Såå häftigt! Är så nyfiken på vem som gömmer sig i din mage! Ta hand om dig och magen!! (David oxå såklart, fasst nu får nog han allt ta hand om dig lite mer än du tar hand om honom;)!!Haha!) kramar från tyringe!